Egy Plastic Doll élete

Egy Plastic Doll élete

Miért vagyok én szerencsétlen?

2010. október 25. - Mina Plastic Doll

 

Miért van az, hogyha én valakit kinézek magamnak annak vagy van csaja, vagy nem kellek neki. Érdekes, de én mindig kifogom az ilyeneket. Persze nekem az is jó, ha csak barátok vagyunk, de basszus ez nem mehet mindig így. Oké most még egy ideig elfogom ezt viselni, ugyanis nem lehet egyik kapcsolatból a másikba futkorászni, mert mondhatom, hogy az elmúlt másfél évben ezt csináltam sajnos. Rájöttem. Nem hagytam magamnak elég időt feldolgozni az eseményeket. Igaz most a másfél majdnem 2 hónap alatt már sikerült feldolgozni a legutóbbi csalódást, de most úgy döntöttem, hogy NEM! pihenek, bulizok, pasizgatok, jól érzem magam és szórakozok. Minden időmet a családnak és a barátoknak szentelem. kell ennél több? Arra fogok törekedni mindig, hogy jól tudjam magam érezni bármilyen helyzetben. Csak optimistán ahogy ezt mondta nekem a mai nap folyamán valaki... 

Bárki is vagy és olvasod a blogomat, neked is azt mondom:
Próbálj meg mindenre optimistán tekinteni. Igaz ettől még nem fog minden úgy sikerülni ahogy te azt szeretnéd, nem lesz felhőtlen az életed, de sokkal vidámabban tengeted mindennapjaidat. Ettől még ugyanúgy lehetnek szar napjaid, lehetsz morcos, nyűgös, de azokban a napokban is mindig keresd a jót. 

További minden jót...(:

A bejegyzés trackback címe:

https://minaplasticdoll.blog.hu/api/trackback/id/tr762399324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása