Egy Plastic Doll élete

Egy Plastic Doll élete

PlüssVörösPanda(:

2010. október 02. - Mina Plastic Doll

mindenki tudta már csak én nem, hogy pénteken megkapom a PlüssVörösPandát amire annyira vágyok. mikor a kezembe lett adva boldogan szorongattam, mosolyogtam és ölelgettem. majdnem elsírtam maagam örömömben...
nekem a VörösPanda valakit jelképez. valakit akit szeretek és fontos nekem. valakit akivel nagyon keveset találkoztam, de mégis rengeteget segített. sok mindent köszönhetek neki amiről nem is tud. mert ő segített túllépni, közömbössé tenni valaki mást. ő csalt mosolyt az arcomra hosszú idők után. ő nézett úgy a szemembe h tudtam nincs menekvés. 

Köszönöm<3

A bejegyzés trackback címe:

https://minaplasticdoll.blog.hu/api/trackback/id/tr32339238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stanislava 2010.10.02. 13:19:33

és úúúúgy visítottál :D <3
süti beállítások módosítása