Egy Plastic Doll élete

Egy Plastic Doll élete

Szeretlek

2010. október 05. - Mina Plastic Doll

 Én mindig gondolok rád, ahogy felkel a Nap,
És minden este, mikor nézem a csillagokat.
De nagyon szar az, hogy most nem vagy itt velem. 
Soha nem múlik el irántad a szerelmem.

Szeretlek s-el, szeretlek z-vel,
Szeretlek a szeretlek összes betűjével.
Én még várok rád.

Ó én úgy félek, hogy egyszer elhagysz,
mert úgy érzed kell majd más.
Én úgy félek.

Nagyon hiányzik az amikor átölelsz,
De, olyan kibaszott sok a több száz kilóméter,
Hogy mostmár inkább lehunyom két szemem.
És elképzelem, fogod mind két kezem.

Szeretlek reggel, szeretlek éjjel,
Szeretlek örökké bolondos szerelmemmel,
Míg élek várok rád.

De, ó én úgy félek, hogy egyszer elhagysz,
mert úgy érzed kell majd más.
Én úgy félek.
De, ó én úgy félek, hogy egyszer elhagysz,
mert van neked sokkal jobb.
Én féltelek.

Szeretlek s-el, szeretlek z-vel,
Szeretlek a szeretlek összes betűjével. 
(Kelemen László)

A bejegyzés trackback címe:

https://minaplasticdoll.blog.hu/api/trackback/id/tr42347123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása