Egy Plastic Doll élete

Egy Plastic Doll élete

Mióta nincs...

2010. augusztus 26. - Mina Plastic Doll

Mióta nincs velünk édesapám nagyon nehéz. Ingerlékenyebb vagyok, sokat szomorkodok, de van 1-2 ember akik fel tudnak vidítani. Alex és Ví minden esetre az elsők között van. Ennyire, mint ők, soha, senki nem állt mellettem. Úgy érzem édesapám halála megerősítette köztünk a baráti kapcsolatot Vível, Alexal pedig a kötődést egymáshoz. Rájöttünk, hogy nem nagyon bírjuk egymás nélkül. Legalább is én rájöttem.

Nehéz, mert a házimunka nagyrésze rám marad. Nekem ezek mellett még tanulnom is kéne. Ugyanis úgy jártam, hogy megbuktam. És most, hogy újra járom a 10.-et nem nagyon szeretném ezt az évet elbaszni... szóval... fele annyi szabadidőm sem, lesz mint szeretném.

Hát további szép napot...

(:

A bejegyzés trackback címe:

https://minaplasticdoll.blog.hu/api/trackback/id/tr712248930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stanislava 2010.08.27. 07:37:57

néha mosogatok (: <3

stanislava 2010.09.01. 23:17:43

aludj jól - lelépsz - szomorú
így lett volna jó (; <3
süti beállítások módosítása