Egy Plastic Doll élete

Egy Plastic Doll élete

A férfiak nagy titka és önértékelés saját szemmel

2010. december 02. - Mina Plastic Doll

 miért van az h minden férfi olyan h egyszer azt mondja h szívesen lenne veled, úgy megölelne, olyan szívesen szeretkezne veled, másszor pedig furcsa módon elküld a francba és nem kellesz neki, maga alatt van, mindenki más kell neki csak te nem, nem akar veled beszélni, látni sem akar. 
hiába csajok... én sem értem. Én is egy ilyen fiúval küzdök lassan 1 hónapja. nagyon rossz tud lenni néha mikor várod h jajj de jó végre beszélhetek vele erre elküld a fenébe. vagy pl tegnap összevesztetek ma beszéltek és minden a legnagyobb rendben az ő részéről, a te fejedben meg nagyobb a káosz mint valaha és ennél jobban nem is lehetsz megzavarodva. és ettől a fajta viselkedéstől már falnak futsz, felrobban az agyad, kikészülsz, eleged van és olyan szerencsétlendög vagy amilyen a büdös életben nem voltál és nem is leszel. akkora hülye béna leszel h már te sem tudsz mást csinálni kínodban csak röhögni a saját szerencsétlenségeden. és ha eljutsz idáig akkor gratulálok. mert én sem tudom a tovább vezető utat. pont itt tartok én is és nem tudok mit csinálni. vicces dolog ha tudod azt is h ez miért van így. oké én sem tudom a teljesen h miért csak egy részét de bőven elég ahhoz h kinevessem magamat. most mit csináljak? ha bőgök nem lesz jobb. hát nevessetek ti is velem. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://minaplasticdoll.blog.hu/api/trackback/id/tr372487458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása