Egy Plastic Doll élete

Egy Plastic Doll élete

Itthon...

2010. szeptember 22. - Mina Plastic Doll

 

 Lebetegedtem. 3 napot itthon fogok ücsörögni. Nem baj. Elleszek magamban. Egy kis nyugalom mindig jól jön. Csak ne fájna ennyire a torkom. 
Tegnap elmentünk este MC Donalds-ba 3-man és mind a hárman tök beteg vagyunk. El 
hülyéskedtünk és nem mellesleg úgy telezabáltuk magunkat h hazáig kb. gurultunk. Nagyon jó volt elbeszélgettünk, hülyéskedtünk meg minden ilyesmi. Hazajöttem még elkezdtem filmet nézni Enikővel. Aztán elhúztam szunyálni. Ma reggel a biológiai ébresztőórám erősen megcsörrent. Fél7. Átjöttem a nagyszobába és beszélgettem Zsével. Aztán Zsé elment dolgozni meg az önkormányzatra. Ideültem a géphez és most msnezgetek. meg netezgetek. 

 


De van egy nagy szomorúságom. Tegnap fél12 óta várok egy e-mailt. Tegnapra ígérte az illető, de még mindig nem kaptam meg:( Hát eléggé elkeserít ez :s Mindegy. Túlélem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minaplasticdoll.blog.hu/api/trackback/id/tr252314466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása