Egy Plastic Doll élete

Egy Plastic Doll élete

Jó hétvégét. (:

2010. október 31. - Mina Plastic Doll

Öhm., hát heló megint. Pénteken AKSI ülésen voltam és nagyon jól éreztem magam. Onnan mentünk edzésre aztán elmentünk egy kocsma/étterembe. Onnan éjjel-nappaliba aztán haza és Vínél aludtam. Szombaton szétuntam a fejemet, sütöttem egy sütit aztán felmentem Víhez X-Faktort néztünk és Ví kitalálta, hogy aludjak nála megint. Hát beleegyeztem. Reggel felkeltünk és megnéztük a film befejezését amit még péntek este kezdtünk el. Haza jöttem és azóta is csak unatkozok. Ez a hétvége nem valami nagy durranás. majd meglátjuk mi lesz szünetben...   

A bejegyzés trackback címe:

https://minaplasticdoll.blog.hu/api/trackback/id/tr492411837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása