Egy Plastic Doll élete

Egy Plastic Doll élete

Vajon hallja valaki a hangom?

2010. november 24. - Mina Plastic Doll

 The Grenma

Néha mindenki átnéz rajtam 
Mintha ellenem volna minden
Azt hiszem, egymagam maradtam
És már nincs visszaút innen

Talán túl kicsi vagyok erre a földre
Túl kevés önmagamban
Hiába úszom szembe az árral
Esélyem csak egy van

VAJON HALLJA VALAKI A HANGOM?
VALAKI ÉRTI, HOGY MIT SZERETNÉK?
TALÁN MELLÉM ÁLLSZ, HA KELL
DE VAJON MENNYI MINDEN JÖHET MÉG
AMIHEZ ÚGYIS KEVÉS VAGYOK?
AMIHEZ ÚGYIS KEVÉS VAGYOK?

Néha mélyen a szemedbe nézek
Hátha a bánatomon ez enyhít
De már szinte semmit se érzek
Tudod, ez az egész nem ér ennyit

Talán túl kicsi vagyok erre a földre
Túl kevés önmagamban
Hiába úszom szembe az árral
Esélyem csak egy van


VAJON HALLJA VALAKI A HANGOM?
VALAKI ÉRTI, HOGY MIT SZERETNÉK?
TALÁN MELLÉM ÁLLSZ, HA KELL
DE VAJON MENNYI MINDEN JÖHET MÉG
HALLJA VALAKI A HANGOM?
VALAKI ÉRTI, HOGY MIT SZERETNÉK?
TALÁN MELLÉM ÁLLSZ, HA KELL
DE VAJON MENNYI MINDEN JÖHET MÉG
AMIHEZ ÚGYIS KEVÉS VAGYOK?

A bejegyzés trackback címe:

https://minaplasticdoll.blog.hu/api/trackback/id/tr322471468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása