Egy Plastic Doll élete

Egy Plastic Doll élete

Azok az átkozottul fárasztó szerdák...

2010. október 27. - Mina Plastic Doll

A mai nap is egy ilyen. Már rohanással kellett indítanom ugyanis 6 helyett 6:52kor keltem. Gyorsan pakolás, öltözés, inni csinálni, hajatcsinálni, sminkelni, elindulni és még oda is érni. Hát odaérni nem sikerült időben ugyanis 7:30 helyett 7:35kor értem oda. Az öltözőben észrevettem, hogy otthon felejtettem a cipőmet. Mondhatom én is rettenetesen boldog voltam meg a főnök is. Kajához valókat cipeltem aztán borsót és répát mértem. Aztán -10 egész valahány fokban borsót kerestünk Ricsivel vagy negyed órán át. Aztán megint cipekedtünk. Végre kajálhattunk. Fini volt a reggeli. Kalács, vaj és méz(:! Utána pedig zeller pucolás aztán 2 órán keresztül hagymát pucoltunk. Gyakorlat után pihenés képpen jött 2óra kommunikáció amin tökre ellazultam. Idejöttem Víhez aki közölte velem, hogy táskát csinálunk. Ez kb. 12:45 fele lehetett és még mindig azzal a k*r*a táskával szenvedünk... És nekm még haza kell majd mennem főzni, meg fürödni is akarok, mert még mindig elviselhetetlenül bűzlök a hagymától. Hát még nem nagyon volt időm fürödni. 7:25 óta nem voltam otthon. Most már 17:56 van és már igazán illene otthon lennem, de inkább megvárom Vít mert megint idegesbetegeskedik és jobbha ilyenkor vele vagyok... nah most hirtelen ennyit majd valamikor jelentkezek.

Arive derchi...
(vagy, hogy írják...?)

A bejegyzés trackback címe:

https://minaplasticdoll.blog.hu/api/trackback/id/tr152403377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása