Egy Plastic Doll élete

Egy Plastic Doll élete

hétvége meg minden

2010. december 06. - Mina Plastic Doll

 Hát csütörtök pénteken itthon voltam nem mentem suliba mert nagyon gányul éreztem magam. Mind ez igaz a szombat vasárnapra is. De a szombat este nagyon durva volt. Találkoztam Zsófimmal az édes kicsi kislányommal akivel elmentünk kerianyumhoz aztán elmentünk Griffbe, ott dumáltunk kicsit Sanyiékkal meg TV-ztünk. aztán kikísértem buszmegbe és visszamentem kerianyumhoz. Ott még kicsit elvoltunk aztán Szandinak sikerült elaltatnia végre a kicsit és indultunk Ildihez. Ott is beszélgettünk egy kicsit megvártuk Nóciékat és mentünnk clubba ahol pedig Dred volt. de előtte még megittunk 4en 2liter vodka narancsot amitől én nagyon matarészeg lettem... bementünk és tök jól elvoltam. elkezdtem dumálni egy sráccal akivel már a végén fenn a színpadon táncoltunk. nagyon jól elvoltam. csináltuk a partit rendesen. Voltak ott jóhaverok meg osztálytársak is meg exek is. xD de leszartam. megittunk a sráccal egy bacardicolát és kezdődött a dred. ahol már eléggé egymásba gabalyodtunk. én elől voltam és ő hátulról ölelt. táncoltunk énekeltünk és egyszercsak elkezdtünk smárolni... hmm hát nem volt semmi. aztán még dred után kicsit táncoltunk és akkor találkoztam Alexal is. váltottunk egy pár szót aztán eltűnt. aztán a srác kivel kevertem elindult haza de megadta a számát :P utána kicsit visszamentem még aztán rosszul lettem és eldöntöttem h haza akarok menni. aztán filmszakadás.aztán egy autó aztán megint filmszakadás. egyszer csak keriméknél vagyok. ülök a konyhában. aztán megint semmi. egyszer csak szani ébreszt h nyissam ki a kávéfőzőt. kinyitottam aztán aludtam tovább. felkeltem, szandi sehol. haza ment. keri alszik, regi játszik. felmentem hozzá aztán megjött ildi. még kicsit fenn voltunk aztán lementem. majdnem hánytam de nem jött össze. hazajöttem aztán pihentem egésznap. gépezgettem meg kajoltam. fürdés, msn, film aztán alvás.

ma reggel felkeltett tesóm. hamarosan megyek dokihoz aztán kitudja  milesz. lehet h kiír lehet h nem. de kérek igazolást az eddigi hiányzásra... nagyon szarul vagyok most is. majd még jelentkezem valamikor. 

pááás

A bejegyzés trackback címe:

https://minaplasticdoll.blog.hu/api/trackback/id/tr532496715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása