Egy Plastic Doll élete

Egy Plastic Doll élete

Budapest, Budapest, de csodás...

2010. szeptember 20. - Mina Plastic Doll

Hát igen. Az unalmas hétköznapok után jött egy pörgős, vicces hétvége. Végeztem a suliban siettem haza lemosakodtam és nyomás az állomásra. Felpattantunk a vonatra és röpke 3 és fél órás zötyögés után megérkeztünk Magyarország fővárosába: Budapestre. Hát a kulcsos dolog megint egy kész műsor volt. Ví az exének az unokatesójánál hagyta a kulcsát. Mielőtt mentünk Pestre előtte két nappal szólt h rakják félre mert kell. Meg már előtte is mondta nekik h úgy rakják h az meglegyen. Beértünk fél6kor. Máté várt minket az állomáson. délután6kor Ví-t felhívta exének az unokatesója h hát bocs kidobtuk. Ví felkapta a vizet gondolkodtunk kinél kaphatunk szállást. Amíg ők Mátéval elmentek kajáért meg innivalóért nekem sikerült szállást találnom. Aztán megjött Gábor is. Vele is jól eldumáltunk. Aztán értünk jött Dömének a barátnője Radenkova Nelli aki hazavitt minekt hozzájuk. A Keletiből Óbudára. Hát erősen gondolkoztunk h jutunk vissza. Meg lettünk vacsoráztatva. utána még filmet néztünk beszélgettünk kockapókereztünk és futógépeztem. Hajnali 5kor végre megérkezett Zsoltika és vissza vitt minket a hernád utcába. hajnali fél6kor elfeküdtem.

Szombat reggel (12:30 körül) keltünk és Zsoltika közölte h kurva gyorsan szedjük össze magunkat mert hamarosan ott vannak értünk a srácok. Pizsamából gyorsan öltözés pikk-pakk készen voltunk. Futás le be a kocsiba és go Kunszentmiklós. Útközben megálltunk egy benzinkúton cigitvenni. Aztán utána bementünk egy TESCO-ba ahol Ví megtalálta álmai ingjét meg még kaját is vettünk meg mindent ami kellett. Gyorsan huppanás vissza a kocsiba gurulás tovább. Odaértünk. Még sok időnk volt de azért már elkezdtünk kipakolászni készülődni. Aztán lassan szállingóztak az emberek. Nem voltunk sokan ezért a buli kicsit unalmas volt de elvoltunk. Fényképeztem is meg pólóztunk, cdztünk,kitűzőztünk. meg kicsit átvettem Lacika helyét szal jegyet is adtam el. hajnali fél3kor hazaértünk és fél4kor lefeküdtem aludni.

Délben keltünk. Gyorsan készülni rohanás a keletibe aztán go Szőlősnyaraló. Fincsi kaját is kaptunk. Dumálgattunk egy jót, megmutatta Zsuzsa az új dolgokat aztán indultunk vissza. Hazafelé megvettük nekem a jegyet Sopronba és vettünk nekem kaját a Mekiben. Felfutottunk Zsoltikához, összekészültünk és rohantunk a ismét a Keletibe. Felpattantam a vonatra és elindultam haza. Egy jó ideig unalamas zötykölődés, zenehallgatás, cigik egymás után szívása... Aztán valahol nekiálltunk beszélgetni egy csajjal. és röpke másfél órát átbeszélgettünk. Itthon Alex várt és segített hazahozni a cuccaimat. Aztán ment haza. Én még letakarítottam az ablakomat, tanultam, fürödtem és feküdtem aludni.

Hétfőn azaz ma reggel felkeltem és elmentem suliba. Unalmas nap volt egy ideig mert nincs Barbi. Aztán mellém ült Viktor akit már kb. 3 éve ismerek. Úgy megnevettetett h potyogott a könnyem. Aztán hazajöttem, tanultam és gépeztem. És vártam h Ví végre hazaérjen. hazajött befestettem a haját és most mossa le. Eddig gépezgettem meg zenét hallgattam. Holnap ismét korai kelés. 0.órában tesim lesz szal jól fog kezdődni a napom.

Majd valamikor képeket is mellékelek ehhez a bejegyzéshez. Bár nem sok minden lesz. Maximum egy pár Bp.-i éjszakai kép meg koncert kép. De majd megpróbálok még szerezni. Na további minden jót mindenkinek!

Pápusza(:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://minaplasticdoll.blog.hu/api/trackback/id/tr42310675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása